مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:472022-01-20اقتصادي

خسارت سیل به منابع آبی و مزارع روستاهای بخش بالاولایت باخرز


بارندگی های اخیر موجب وقوع سیل و ایراد خسارت به بعضی از منابع آبی و مزارع روستاهای بخش بالاولایت شهرستان باخرز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی بارندگی های اخیر موجب وقوع سیل و ایراد خسارت به بعضی از منابع آبی و مزارع روستاهای بخش بالاولایت شهرستان باخرز شد.

عبدالحسین اسحاقی، رییس مرکز جهاد کشاورزی بالاولایت، افزود: این بارندگی ها که حدود 50 میلیمتر برآورد شده، باعث ایراد خسارت در سطح حدود 30 هکتار از مزارع غلات، زعفران و یونجه در مزرعه روداب روستای دهبرزو و حدود سه هکتار از مزارع غلات مزرعه ساریان و نیز پر نمودن و مسدود شدن حدود 200 متر از کانال بتونی مزرعه سلطان آباد روستای شهید بهشتی شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باخرز وی ادامه داد: برابر اعلام سطح هشدار نارنجی که از طریق روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به دهیاران، شورای اسلامی و نمایندگان منابع آبی ابلاغ شد و اطلاع رسانی به عمل آمده از کلیه عوامل خواسته شد تا در صورت بروز خسارت درخواست بازدید به همراه مستندات را به جهاد کشاورزی ارائه نمایند تا از طریق مبادی ذی ربط و از جمله فرمانداری شهرستان موضوع پیگیری شود.

رییس مرکز جهاد کشاورزی بالاولایت بیان کرد: علاوه بر میزان زیاد بارش یکی دیگر از عوامل دخیل در وقوع سیل وجود برف در ارتفاعات است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به منابع آبی و مزارع روستاهای بخش بالاولایت باخرز

خسارت سیل به منابع آبی و مزارع روستاهای بخش بالاولایت باخرز