مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:322022-01-20ورزشي

پاری سن ژرمن برای آمدن زیدان آماده می شود


نشریه مارکا در گزارشی از پیوستن زین الدین زیدان به تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آینده ای نزدیک خبر داد و مدعی شد که در رختکن تیم بسیاری از بازیکنان در این خصوص که این مرد فرانسوی سرمربی فصل آینده پاریسی ها است، اتفاق نظر دارند.

PSG در شرایطی که به نظر می رسد دارد خودش را برای جدایی کیلیان امباپه آماده می کند، یک تغییر ساختاری بزرگ را در دستور کار قرار داده و بر این باور است که سرمربی سابق رئال مادرید همان شخصی است که می تواند این تیم را وارد عصری جدید و تیم از هم پاشیده پوچتینو را یکپارچه کند.

در واقع مارکا مدعی شده است که پاری سن ژرمن پیش از این قصد اجرای این برنامه را داشت اما در نهایت هم این باشگاه هم پوچتینو تصمیم گرفته اند که تا پایان فصل به همکاری شان ادامه دهند.

در این بین اگر منچستریونایتد بعد از برکناری سولسشایر در اواسط فصل جاری به سراغ پوچتینو می رفت، ممکن بود داستان فرق کند و در آن صورت سرمربی آرژانتینی راهی اولدترافورد می شد و زیدان هم جای او را می گرفت اما شیاطین سرخ ترجیح دادند به رالف رانگنیک آلمانی اعتماد کنند، البته به صورت موقت و تا پایان فصل؛ بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که پوچتینو در پایان فصل سرمربی من یونایتد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاری سن ژرمن برای آمدن زیدان آماده می شود

پاری سن ژرمن برای آمدن زیدان آماده می شود