مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:372022-01-20اجتماعي

فردا وزیر آموزش و پرورش به مناطق سیل زده کرمان می آید


مدیران کل آموزش و پرورش استان کرمان عصر امروز پنجشنبه سی ام دیماه در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی استان در کهنوج، - ایسنا/کرمان مدیران کل آموزش و پرورش استان کرمان عصر امروز پنجشنبه سی ام دیماه در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی استان در کهنوج، خسارات ناشی از سیل را در مدارس بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و پرورش استان کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان عصر امروز پنجشنبه با حضور در شهرستان های جنوبی شخصا پیگیر خسارات ناشی از سیل اخیر در مدارس این شهرستان ها شد.

شایان ذکر است وزیر آموزش و پرورش نیز به همراه رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور فردا جمعه یکم بهمن ماه سال جاری جهت بررسی خسارات ناشی از سیل به مناطق جنوبی کرمان سفر خواهد کرد.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش از مدارس شهرستان های منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و کهنوج شخصا بازدید و خسارات ناشی از سیل را بررسی خواهد کرد.

بر پایه این گزارش نشست تخصصی بررسی خسارات ناشی از سیل در مدارس جنوبی استان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مدیران ادارات شهرستان های جنوبی کرمان شامگاه امروز پنجشنبه سی ام دیماه در کهنوج برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا وزیر آموزش و پرورش به مناطق سیل زده کرمان می آید

فردا وزیر آموزش و پرورش به مناطق سیل زده کرمان می آید