مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:572022-01-20اقتصادي

برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه مربوطه تصمیم گیری خواهد شد


معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) ضمن بازدید از بازار بزرگ تهران از نزدیک به گفتگو با کسبه، بازاریان و مردم پرداخت و در جریان مشکلات، - معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) ضمن بازدید از بازار بزرگ تهران از نزدیک به گفتگو با کسبه، بازاریان و مردم پرداخت و در جریان مشکلات، دغدغه ها و مسائل ایشان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در حاشیه این بازدید 3 ساعته، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آنها عنوان کرد و افزود: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

مخبر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار داشت: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می دهیم و برای حل مشکلات برنامه ریزی می کنیم.

ان شاءالله برای حل این مسائل نیز جلسه ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل تصمیم گیری شود.

وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاه های کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد در جلسه ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاههای اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه مربوطه تصمیم گیری خواهد شد

برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه مربوطه تصمیم گیری خواهد شد