مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:072022-01-20حوادث

کشف 537 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان/ 3 باند سوداگران منهدم شدند


فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف 537 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های اهواز و امیدیه خبر داد.

- ، سردار سید محمد صالحی درباره جزییات این خبر بیان کرد: برای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت 3 باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 24 ساعت گذشته و در 3 عملیات مقتدرانه 8 نفر از اعضای 3 باند قاچاق مواد مخدر را به هنگام انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: مأموران در بازرسی های خود توانسته اند که 2 دستگاه خودروی کامیون و پژو، محل دپوی متهمان مقدار 537 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف کردند.

وی ادامه داد: همچنین برای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در هفته گذشته 2 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط 15 نفر خٌرده فروش دستگیر، 28 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف و تعداد 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 537 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان/ 3 باند سوداگران منهدم شدند

کشف 537 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان/ 3 باند سوداگران منهدم شدند