مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20بين الملل

فراخوان اعتراضات جدید در سودان همزمان با کشته شدن یک معترض


در پی کشته شدن یک معترض در أم درمان سودان گروه های سیاسی و فعالان سودانی امروز (پنجشنبه) خواستار برگزاری اعتراضات جدیدی با شعار الوفاء للشهداء (وفاداری به شهدا) در خارطوم شدند.

- در پی کشته شدن یک معترض در أم درمان سودان گروه های سیاسی و فعالان سودانی امروز (پنجشنبه) خواستار برگزاری اعتراضات جدیدی با شعار"الوفاء للشهداء"(وفاداری به شهدا) در خارطوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این امر همزمان با ورود دو فرستاده آمریکایی و انجام مذاکرات در خارطوم صورت می گیرد.

این معترض سودانی در حالی که نیروهای امنیتی در تلاش برای برچیدن موانع ایجاد شده در شهرهای اصلی طی روز گذشته بودند، به ضرب گلوله کشته شد.

کمیته مرکزی پزشکان که حامی جریان اعتراضات برای پایان دادن به حکومت نظامی است خاطر نشان کرد، مجموع کشته شدگان از زمان کودتای 25 اکتبر به 72 تن رسیده است.

سودان در ادامه اعتراضات علیه کودتای نظامی از روز سه شنبه شاهد نافرمانی مدنی و اعتصاب عمومی است.

دیدار هیات اسراییلی با رییس شورای حاکمیتی سودان از سوی دیگر، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، هیات اسراییلی که روز چهارشنبه وارد خارطوم، پایتخت سودان شده با عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی و رهبران نظامی ارشد دیدار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعتراضات جدید در سودان همزمان با کشته شدن یک معترض

فراخوان اعتراضات جدید در سودان همزمان با کشته شدن یک معترض