مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20ورزشي

صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل راه اندازی می شود


مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل از راه اندازی صندوق خیرین ورزش یار برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی ظهر امروز در جلسه خیرین ورزش یار اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل اظهار کرد: صندوق خیرین ورزش یار برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی استان اردبیل راه اندازی می شود.

وی افزود: این صندوق طبق آیین نامه و مقرارت وزارت ورزش وجوانان ایجاد خواهد شد و می تواند برای اعتمادسازی و امنیت خاطر خیرین در راستای کمک و حمایت از ورزش استان اردبیل حائز اهمیت باشد.

سرمایه گذاری خیرین در ورزش، سبب تقویت سلامت عموم مردم می شود مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد: سرمایه گذاری خیرین در ورزش، سبب تقویت سلامت اقشار مختلف مردم از جوانان تا افراد سال خورده می گردد و به همین دلیل چنین اقداماتی بدون شک بزرگ و ارزشمند است که باید نگاه ویژه ای به آن شود.

انوشیروانی با تاکید بر این که ابتدا باید اهمیت این موضوع را اطلاع رسانی و خیرین را شناسایی نمود، بیان کرد: ظرفیت خیرین بزرگترین فرصت برای حمایت از ورزش به ویژه ورزشکاران، جوانان و هیأت های ورزشی است و مصوبات، قوانین را برای فعالیت خیرین تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل راه اندازی می شود

صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل راه اندازی می شود