مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20فرهنگي

اعلام آمادگی سینماداران برای جشنواره فیلم فجر


مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: سینماداران طی نشستی با حضور نمایندگان جشنواره آمادگی کامل خود برای ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، مدیران سالن های نمایش فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز 30 دی ماه در محل سازمان امور سینمایی گرد هم جمع شدند و طی نشستی برخی مسائل و دغدغه های خود را مطرح کردند.

محمدرضا فرجی توضیح داد: در این جلسه در کنار سینماداران؛ عزت الله علیزاده مدیر پشتیبانی فنی جشنواره و مسئولان اداره امور استان ها نیز حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات سینماداران را شنیدند و برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره دیدگاه های خود را مطرح کردند.

مدیر امور سینماهای جشنواره با بیان این که مدیران سینما نیز ضمن برشمردن وضعیت سینمای محل فعالیت خود، درخواست ها و نظرات خود را بیان داشتند، گفت: نگرانی اصلی سینماداران به وجودآمدن اختلال در سامانه بلیت فروشی سمفا بود.

آنها نسبت به تبلیغات محیطی که در سال های گذشته ضعیف اجرا شده بود هم نگران بودند و تاکید داشتند که این اتفاق به شکل بهتری رخ بدهد.

فرجی گفت: سینماداران همچنین درباره اعلام زمان سانس های فوق العاده نیز درخواست داشتند که زمان آن زودتر اعلام شود تا مردم در انتخاب سانس مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سینماداران برای جشنواره فیلم فجر

اعلام آمادگی سینماداران برای جشنواره فیلم فجر