مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:202022-01-20سياسي

ترور کورکورانه در انفجار رهپویان وصال شیراز/490 شهید ترور در فارس


مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز گفت:شهدایی که در حادثه بمب گذاری کانون رهپویان وصال به شهادت رسیدند از عامه مردم بوده و گروهک منافقین دست به ترور کورکورانه زد.

- ، احد پاریابی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهدافی که نمایشگاه شهدای کانون رهپویان وصال به عنوان آن است این بوده که شهدای این ححادثه تروریستی فراموش نشوند و همواره یاد و خاطر شهدا در جامعه جاری باشد.

وی افزود: برخلاف گفته دشمنان و منافقان مردم ایران همواره جز قربانیان ترور بوده اند و گروهک های تروریستی در تلاش اند تا به هر صورتی که امکان پذیر است به مردم و طبقه متوسط جامعه خدشه وارد کند این در حالی است که در بمب گذاری که در کانون رهپویان وصال صورت گرفت مردم عامه جامعه آسیب دیدند.

به گفته این مقام مسئول گروه تروریستی تندر که اقدام به بمب گذاری در این کانون کرده بود تنها یک هدف را دنبال می کرد و این هدف چیزی جز ترور کورکورانه نبود تا از این طرق نسبت به ضربه زدن به جامعه و مردم اقدام کند.

پاریابی در ادامه با اشاره به دستگیری سرکرده این تیم منافق بیان کرد: اکنون خواسته مردم ایران و فارس آن است که منافقان و افرادی که در طراحی این ترور دست اندرکار بودند به سزار اعمالشان برسند از این رو باید عاملین این جنایت در محل حادثه به سرای اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور کورکورانه در انفجار رهپویان وصال شیراز/490 شهید ترور در فارس

ترور کورکورانه در انفجار رهپویان وصال شیراز/490 شهید ترور در فارس