مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:502022-01-20بين الملل

استقبال امارات از بررسی افزودن نام انصارالله به فهرست تروریسم آمریکا


سفارت امارات در واشنگتن از تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر بررسی موضوع درج مجدد نام انصارالله یمن در فهرست تروریسم استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امارات متحده عربی، امروز (پنجشنبه، 20 ژانویه)، امارات متحده عربی از تصمیم جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر بررسی موضوع درج نام انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی استقبال کرد.

سفارت امارات در واشنگتن، طی پستی در توییتر اعلام کرد که از اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر بررسی این موضوع استقبال می کند.

کل موضوع روشن است؛ شلیک موشک های بالستیک و کروز به سمت اهداف غیرنظامی، تداوم تجاوزات و منحرف کردن مسیرهای راه حل برای ملت یمن.

  جو بایدن در کنفرانس خبری که چهارشنبه شب برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا وی از قرار دادن مجدد جنبش انصارالله در فهرست سازمان های تروریستی حمایت می کند یا خیر، گفت: پاسخ در دست بررسی است   یوسف العتیبه سفیر امارات در واشنگتن، چهارشنبه شب (دیشب)، با گذشت چند شب از عملیات تنبیهی و پیروزمندان صنعاء علیه ابوظبی، از دولت آمریکا خواست تا نام جنبش انصارالله یمن را بار دیگر در فهرست سازمان های تروریستی ثبت کند.

العتیبه طی بیانیه ای تایید کرد که امروز در واشنگتن با علی الشامسی رییس سرویس اطلاعات ملی امارات دیدارهای در کاخ سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال امارات از بررسی افزودن نام انصارالله به فهرست تروریسم آمریکا

استقبال امارات از بررسی افزودن نام انصارالله به فهرست تروریسم آمریکا