مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:502022-01-20پزشكي

زنگ خطر چرخش امیکرون در ایران


19 در تهران 40درصد افزایش پیدا کرد.

مسئولان نظام سلامت از وقوع پیک جدیدی در اسفند خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: به فاصله یک روز میزان مراجعه های سرپایی مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی دو برابر شد.

28 دی عضو کمیته مقابله با کرونای وزارت بهداشت اعلام کرد که میزان مراجعه به مراکز درمانی 20درصد افزایش پیدا کرده و حالا معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران خبر می دهد که میزان مراجعه ها تنها در تهران تا 40درصد نسبت به سه هفته قبل بالا رفته است.

نشانه های حرکت خزنده و سریع امیکرون در آمارهای روزانه هم دیده می شود؛ به طوری که از 22دی کشور با افزایش تدریجی تعداد مبتلایان مواجه شد و هر روز بیش از دو هزار بیمار جدید شناسایی می شد.

از 27دی اما تعداد ابتلای روزانه به بالای سه هزار نفر رسید و حالا روز گذشته در جهشی جدید چهار هزار و 60 نفر بیمار شناسایی شدند.

هر چند که میزان فوتی های روزانه همچنان پایین است و روز گذشته 19 نفر به تعداد فوتی های کرونا اضافه شد اما افزایش موارد ابتلا نگرانی از ایجاد پیک ششم کرونا را ایجاد کرده است؛ اگر چه تأکید می شود با توجه به ایمن بودن جامعه و واکسیناسیون، اگر هم پیک جدیدی رخ دهد، خفیف است و موارد ابتلا سرپایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر چرخش امیکرون در ایران

زنگ خطر چرخش امیکرون در ایران