مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:452022-01-20حوادث

گرفتاری 78 خانوار عشایر در کوه های دشتستان/ غذا و سوخت ارسال شد


فرماندار شهرستان دشتستان از گرفتاری 78 خانواده عشایر در کوه های این شهرستان خبر دادو گفت: غذا و سوخت مورد نیاز این خانوارها ارسال شد.

- صادق بوستانی در گفت وگو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های سیل آسا اخیر محور ارتباطی 78 خانوار عشایر شهرستان دشتستان که به صورت پراکنده در منطقه ماهور شهرشبانکار(کوه های منتهی به مرز استان بوشهر و فارس) مسدود و ارتباط تلفنی قطع شده بود.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از گزارش امور عشایر شهرستان دشتستان مبنی بر گرفتاری این عشایر پیگیری های لازم صورت گرفت و در کمتر از 2 ساعت مجوز پرواز بالگرد هلال احمر را از تهران اخذ و مواد غذایی و سوخت مورد نیاز را شخصا به دستشان رساندم.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه اکنون وضعیت عادی است، تصریح کرد: به دنبال ایمن سازی و بهبود وضعیت محور ارتباطی این منطقه عشایرنشین با شهر شبانکاره هستیم تا این مشکل باردیگر تکرار نشود.

بوستانی با بیان اینکه شهرستان دشتستان میزبان بیشترین جمعیت عشایر استان بوشهر است، یادآور شد: در این استان پنج هزار و 200 خانوار عشایر با جمعیت 30 هزار نفر حضور دارند که 70 درصد از این جمعیت عشایری در شهرستان دشتستان هستند.

وی به نقش عشایر در تولید محصولات دامی، لبنی و کشاورزی و صنایع دستی اشاره کرد و ادامه داد: عشایر مصداق عملی اقتصاد مقاومتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری 78 خانوار عشایر در کوه های دشتستان/ غذا و سوخت ارسال شد

گرفتاری 78 خانوار عشایر در کوه های دشتستان/ غذا و سوخت ارسال شد