مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20سياسي

ساختمان های مشابه پلاسکو در پایتخت زیاد است


رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، با اشاره به حادثه پلاسکو، گفت: نمونه های بسیاری مشابه پلاسکو در شهر تهران باقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بابایی، با بیان اینکه تاریخ کشورمان پُر است از رشادت های قهرمانانی که جان خود را فدای امنیت و آسایش ملت خویش کرده اند، افزود: در پنجمین سالگرد حادثه دلخراش پلاسکو، یاد و خاطره 16 آتش نشان فداکار و 6 شهروند جانباخته در این حادثه را گرامی می دارم و چه خوشایند بود اگر می توانستم اضافه کنم که بروز این واقعه ناگوار آغازی شد بر پایان وقوع حوادثی از این دست.

وی یادآور شد: در مورد عوامل بروز حادثه پلاسکو بسیار گفته اند و شنیده اید؛ اما با گذشت 5 سال به رغم مشخص بودن عوامل مؤثر در این اتفاق و وجود نمونه های مشابه بسیار در شهر تهران، همچنان بسیاری از موارد ناایمنی که منجر به فاجعه پلاسکو شد، باقی است.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران افزود: چرا با وجود مایه عبرتی به این تلخی، همچنان همت بلندی از سوی متولیان امر در رفع زمینه های تکرار این حادثه دیده نمی شود.

وی ادامه داد: چه چیزی باعث می شود که در فاصله بین دو فاجعه مانند حادثه پلاسکو و حادثه انفجار در ساختمان کلینیک سینا مهر شمیران، تنها به تهیه گزارش و صحبت بسنده شود و در عمل وضعیت امروز از نظر ایمنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های مشابه پلاسکو در پایتخت زیاد است

ساختمان های مشابه پلاسکو در پایتخت زیاد است