مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:462022-01-20بين الملل

همکاری نظامی ریاض و سئول؛ کشورهای حاشیه خلیج فارس دست رد به سینه بن سلمان زدند؟


پس از گزارش رسانه های غربی درباره رو به اتمام بودن ذخایر موشکی عربستان سعودی و درخواست کمک ریاض از کشورهای حاشیه خلیج فارس، یک مقام کره ای خبر داد که ریاض و سئول در زمینه موشکی همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام کره ای، شامگاه چهارشنبه، خبر داد که ریاض و سئول در زمینه نظامی همکاری می کنند.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط به نقل از یک مقام بلندپایه کره جنوبی خبر داد که همکاری های جامعی میان عربستان سعودی و کره جنوبی از جمله در زمینه مسائل نظامی در جریان است.

این مقام کره ای که اشاره ای نیز به نام او نشده در ادامه به این روزنامه سعودی گفت که چه بسا همکاری میان دو کشور  تجهیزات نظامی و موشک ها را نیز در بر بگیرد.

وی که نخواست نامش فاش شود، اضافه کرد که گفت و گوهای عربستان سعودی و کره جنوبی شامل توافق ها و تفاهم نامه های بسیاری است که این مسئله بر راهبردی بودن روابط دو کشور تأکید دارد.

این گزارش پس از آن منتشر شده است که مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی روز سه شنبه در سفری به ریاض پایتخت عربستان سعودی با محمد بن سلمان ولی عهد این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

  بن سلمان و مون جائه این   خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) گزارش داده بود که در دیدار میان دو طرف، همکاری عربستان سعودی و کره جنوبی برای اجرای پروژه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نظامی ریاض و سئول؛ کشورهای حاشیه خلیج فارس دست رد به سینه بن سلمان زدند؟

همکاری نظامی ریاض و سئول؛ کشورهای حاشیه خلیج فارس دست رد به سینه بن سلمان زدند؟