مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:462022-01-20اجتماعي

راه های مواصلاتی در کوهرنگ بازگشایی شد/ مردم از سفر غیر ضروری خودداری کنند


فرماندار کوهرنگ از بازگشایی راه های مواصلاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شروع مجدد بارش ها مردم از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

- با بیان اینکه طی بارش های چند روز اخیر راه ارتباطی 120 روستا و دو گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ مسدود شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش راهداران همه محورهای مواصلاتی این شهرستان بازگشایی شده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید و آغاز بارش برف در کوهرنگ، عنوان کرد: احتمال افزایش بارش و ایجاد اختلال در تردد در این شهرستان وجود دارد به همین منظور مردم از سفر غیر ضروری به کوهرنگ خودداری کنند.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه برخی ماشین آلات راهداری در این شهرستان فرسوده و خراب است، تصریح کرد: خرید و جایگزینی تجهیزات راهداری در شهرستان کوهرنگ ضروری است.

زمان پور با اشاره به اینکه در حال حاضر باید از تجهیزات دیگر شهرستان ها به جای تجهیزات فرسوده در امر برف روبی محورهای مواصلاتی استفاده شود، گفت: ارتفاع برف در شهر چلگرد به 70 سانتی متر رسیده است.

وی با تاکید بر عدم سفر گردشگران به شهرستان کوهرنگ، افزود: در هنگام ضرورت سفر به این شهرستان رانندگان زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و مواد غذایی خشک به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مواصلاتی در کوهرنگ بازگشایی شد/ مردم از سفر غیر ضروری خودداری کنند

راه های مواصلاتی در کوهرنگ بازگشایی شد/ مردم از سفر غیر ضروری خودداری کنند