مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:252022-01-20فرهنگي

ماجرای دلخوری کامبیز دیرباز از «آقازاده»/ 2 ماه آخر سر ضبط نرفتم


کامبیز دیرباز از ماجرای دلخوری خود نسبت به سریال «آقازاده» گفت و اینکه باعث شده است 2 ماه پایانی فیلمبرداری را سر ضبط نرود.

- کامبیز دیرباز از ماجرای دلخوری خود نسبت به سریال آقازاده گفت و اینکه باعث شده است 2 ماه پایانی فیلمبرداری را سر ضبط نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز دیرباز که این روزها فیلم تک تیرانداز او در تلوبیون پلاس به صورت رایگان اکران است شب گذشته 29 دی در گفتگو با مصطفی امامی مجری برنامه استودیو هشت رادیو نمایش درباره این فیلم بیان کرد: تک تیرانداز فیلم سختی بود چون شرایط جنگی بود و باید در شهرک سینمایی و لوکیشن های این چنینی کار می کردیم.

وی با اشاره به فیلم های مشابه ادامه داد: فیلم هایی مثل اخراجی ها و دوئل در فضایی چون دسته و گروه می گذشت و اینجا همانطور که از نام فیلم می آید که تک تیرانداز است کار روی این شخصیت بیشتر متمرکز بود.

دیرباز در بخش دیگر به فیلم آینده به کارگردانی امیر پورکیان اشاره کرد و درباره موضوع این فیلم گفت: برخلاف عکس های که از فیلم منتشر شده سوژه اصلاً موتورسواری نیست.

سوژه فیلم خانوادگی و اجتماعی است.

بازیگر سریال اقازاده در ادامه در پاسخ به امامی درباره این سریال و نقش خود که پیش از این نخواسته است درباره اش حرف بزند یادآور شد: من پیش از این مصاحبه نکردم چون گفتم ممکن است روی پخش سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دلخوری کامبیز دیرباز از «آقازاده»/ 2 ماه آخر سر ضبط نرفتم

ماجرای دلخوری کامبیز دیرباز از «آقازاده»/ 2 ماه آخر سر ضبط نرفتم