مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:252022-01-20اجتماعي

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در لرستان است


کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در لرستان بوده است.

- ایسنا/لرستان کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در لرستان بوده است.

سعید مومنی نیا، در جمع خبرنگاران لرستان اظهار کرد: لرستان در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها را به اجرا درآورده و توانسته است رضایت بیمه شدگان را جلب کند.

وی ادامه داد: نظارت، آموزش و پاسخگویی همکاران اداره کل بیمه سلامت لرستان در اجرای طرح نسخه نویسی یکی از موضوعات مهم و مثبت در اجرای این طرح بوده است.

کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: در بازدید از مراکز طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت لرستان خوشبختانه نزدیک به 100 درصد مراکز در این طرح زیر بار رفته اند و فقط تعداد خیلی محدودی از مراکز غیر طرف قرارداد از نسخه کاغذی استفاده می کنند که با هماهنگی های صورت گرفته این مشکل هم رفع و آموزش لازم به آنها داده خواهد شد.

مومنی نیا در بازدید از شهرستان های خرم آباد و الشتر نیز اظهار کرد: هدف پایش بررسی کیفیت عملکرد نظارتی اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت لرستان بوده که این پایش در چند جهت مختلف صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در لرستان است

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در لرستان است