مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:552022-01-20اقتصادي

وام های خرد اشتغالزا ضمانت می شوند


مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از آمادگی این صندوق برای آسان سازی ضمانت اعتبارات خرد تعاونی ها و تامین ضمانت وام های خرد اشتغالزا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه یکی از اصلی ترین موانع اعطای تسهیلات اعتباری برای تعاونی ها، نداشتن وثایق کافی مورد نظر بانکها، موسسات مالی و اعتباری و بالا بودن ریسک سرمایه گذاری برای این بنگاه هاست، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به منظور توسعه بخش تعاون و رفع موانع آن، از طریق اعتبارسنجی متقاضیان، صدور انواع ضمانت نامه را در دستور کار خود قرار داده است.

در ماده پنج اساسنامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، تضمین اعتبارات و سرمایه گذاری ها، تعهدات، مطالبات و معاملات شرکتهای تعاونی و تضمین اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری به اشخاص حقوقی بخش تعاون پیش بینی شده است.

مهدی حسین نژاد - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، از آمادگی این صندوق برای اجرایی کردن دستور رییس جمهور درباره ضمانت آسان اعتبارات خرد تعاونی خبر می دهد.

او می گوید: افراد روستایی و دهک های پایین جامعه در این طرح می توانند به صورت متقابل ضامن هم شوند و به راحتی اعتبارات در نظر گرفته شده از طرف دولت را جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های خرد اشتغالزا ضمانت می شوند

وام های خرد اشتغالزا ضمانت می شوند