مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:502022-01-20اجتماعي

اتوبان تبریز-سهند مسدود شد/در تمامی محورهای آذربایجان شرقی کولاک حاکم است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارش برف در مناطق مختلف استان، گفت: اتوبان تبریز-سهند به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شده است.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان: اتوبان تبریز-سهند مسدود شد/در تمامی محورهای آذربایجان شرقی کولاک حاکم است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم بارش برف در مناطق مختلف استان، گفت: اتوبان تبریز-سهند به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود شده است.

غلامرضا رسول زاده چهارشنبه شب، 29 دی ماه، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: کولاک تقریبا در تمامی محورهای استان حاکم بوده و شدت آن در گردنه گویجه بل و سامبران و مسیر اهر به هوراند بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: محورهای دیگری چون مراغه-هشترود، صوفیان-مرند-جلفا، عجبشیر-آذرشهر، بستان آباد-سراب-اردبیل، میانه-هشترود و محورهای فرعی میانه نیز با شرایط کولاک شدید مواجه هستند.

وی ادامه داد: وزش کولاک شدید در کلیه راه های روستایی استان و ارتفاعات و راه های کوهستانی منجر به مسدود شدن مسیرها شده است.

رسول زاه گفت: رانندگان عزیز لطفا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و حتما در صورت اجباری بودن سفر، تجهیزات زمستانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان تبریز-سهند مسدود شد/در تمامی محورهای آذربایجان شرقی کولاک حاکم است

اتوبان تبریز-سهند مسدود شد/در تمامی محورهای آذربایجان شرقی کولاک حاکم است