مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:352022-01-20سياسي

مسئولان قول های عملی به مردم بدهند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان فکر می کنند امری قابلیت تحقق ندارد، نباید قول اجرا دهند؛ چرا که مردم به مسئولان اعتماد دارند.

- حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (29 دی ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر، با بیان اینکه ابهر یکی از شهرستان های بزرگ استان با مزیت های فراوان است که گاهی دیده نشده، اظهار کرد: از دولت انقلابی انتظار داریم به شهرستان ابهر به عنوان یک فرصت برای استان و استان های شمال غرب توجه شود.

وی با یادآوری اینکه ابهر دروازه پیشرفت و توسعه استان نیز محسوب می شود، بیان کرد: این شهرستان در سطح ملی در برخی از عرصه ها پیشتاز بوده و صنایع پیشرو در این شهرستان مستقر است که در شهر هیدج صنعت بوجاری و کفش از این جنس به شمار می آید.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در گذشته یک سری تنگ نظری ها، مانع پیشرفت این شهرستان شده که با استقرار دولت عدالت خواه و انقلابی سیزدهم، امیدواریم این وضعیت جبران شود، ادامه داد: شهرستان ابهر از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز جایگاه بالایی دارد تا جایی که صنعت کفش هیدج بدون حمایت موثر دولتی به این جایگاه دست یافته که این امر بیانگر این است که اگر بستر لازم را برای کار فراهم کنیم می توان منطقه را به الگوی درست توسعه و پیشرفت متکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قول های عملی به مردم بدهند

مسئولان قول های عملی به مردم بدهند