مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:202022-01-20ورزشي

آبروداری بین المللی استقلال و خوش حسابی با 5خارجی


باشگاه استقلال در سال جاری در تلاش است با انجام به موقع تعهدات بین المللی از شکل گیری پرونده ها و دردسرهای تازه بروز مرزی جلوگیری کند، این در حالی است که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال حساسیت ویژه ای به موضوع پرونده های بین المللی و جلوگیری از ورود خسارت های سنگین در این حوزه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بر همین اساس کمیته ویژه ای در باشگاه استقلال موضوع موعد پرداخت بدهی های خارجی را پیگیری می کند تا این باشگاه مثل سال های گذشته هر روز در انتظار صدور حکم تازه ای در محاکم بین المللی نباشد.

در همین راستا طی سال های گذشته یکی از مواردی که باعث شده تا بدهی های باشگاه استقلال انباشته شده و به یک عدد قابل ذکر برسد، به همین موضوع بدهی های ارزی به جا مانده از سال های گذشته مربوط شده و نکته قابل توجه این که این روال هر ساله تقریبا از زمانی که پای خارجی ها چه در عرصه مربیگری و چه در عرصه بازی باز شده، ادامه داشته و مختص به مدیران امروز و دیروز و شخص خاصی نیست و این موضوع در طی سالیان گذشته تقریبا گریبان همه این مدیران را نشات گرفته از عملکرد قبلی ها و چه بسا خودشان گرفته است.

بر همین اساس اما استقلالی ها در نخستین اقدام خود، در روزهای گذشته با شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی پس از کاهش میزان مطالبات با دفاعیات ارائه شده از جانب باشگاه تسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبروداری بین المللی استقلال و خوش حسابی با 5خارجی

آبروداری بین المللی استقلال و خوش حسابی با 5خارجی