مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:452022-01-19بين الملل

گفت وگوی ولی عهد ابوظبی با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات تنبیهی یمن


ولی عهد ابوظبی امروز چهارشنبه با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات نظامی ارتش یمن علیه امارات تلفنی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی امروز چهارشنبه تلفنی با لوید استین وزیر دفاع آمریکا گفت وگو کرد.

خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد که در این گفت وگو روابط راهبردی میان دو کشور، تحولات منطقه و مسائل منطقه و جهان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالخلیج ، در  تماس تلفنی مذکور، دو طرف حملات اخیر حوثی ها به مواضع امارات را مورد بررسی قرار دادند و طرف اماراتی این حملات را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه توصیف کرد.

به گفته رسانه های امارات، وزیر دفاع آمریکا هم در این تماس ضمن تاکید بر محکومیت این حملات از سوی آمریکا بر حمایت کشورش از امارات در مقابله  با تهدیدهایی که امنیت و سلامت اراضی این کشور را هدف می گیرد، تهدید کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین به موضوع همکاری نظامی و امنیتی بین امارات و آمریکا و همکاری های دفاعی بین دو کشور در پی حملات اخیر علیه امارات پرداختند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه اعلام کرد که این نیروها روز دوشنبه عملیات نظامی طوفان یمن را در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام دادند و طی آن فرودگاه های دبی و ابوظبی هدف موشک و حملات پهپادی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی ولی عهد ابوظبی با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات تنبیهی یمن

گفت وگوی ولی عهد ابوظبی با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات تنبیهی یمن