مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:402022-01-19بين الملل

ادامه رایزنی های کمیته هماهنگی شیعیان برای تشکیل کابینه عراق


دیدار نخست وزیر عراق با رهبر جریان حکمت ملی عراق و نشست کمیته هماهنگی در منزل نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون از تازه ترین نشست های سیاسیون عراقی به منظور رایزنی درباره تشکیل دولت جدید عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمار الحکیم رییس ائتلاف قوی الدوله الوطنیه عراق خواستار تشکیل یک دولت متعادل در چارچوب قانون اساسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، الحکیم پس از این دیدار با صدور بیانیه ای گفت:  امروز ما میزبان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر بودیم و تحولات اوضاع سیاسی و واقعیت امنیتی و خدماتی در کشور را بررسی کردیم.

وی افزود: ما خواستار تشکیل دولتی متوازن مطابق با زمان بندی قانون اساسی و اهمیت انجام وظایف دولت بعدی در ارائه خدمات و ایجاد فرصت های شغلی و روبه رو شدن با بسیاری از چالش ها و در نظر داشتن اولویت ها شدیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: ما همچنین در خصوص تحولات وضعیت سلامت در کشور با رسیدن موج چهارم کرونا به کشور گفت وگو کردیم و از نخست وزیر و دولتش خواستیم که نهادهای ذیربط در زمینه اطلاع رسانی به مردم و موضوع واکسیناسیون مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند.

الحکیم گفت: در خصوص مسائل امنیتی ما بر لزوم تقویت بیش از پیش تلاش های اطلاعاتی  و تداوم عملیات پیشگیرانه تاکید کردیم و خواستار در نظر گرفتن منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رایزنی های کمیته هماهنگی شیعیان برای تشکیل کابینه عراق

ادامه رایزنی های کمیته هماهنگی شیعیان برای تشکیل کابینه عراق