مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:152022-01-19سياسي

آغاز ماراتن بزرگ هنری خوشنویسی در اسلامشهر


بزرگترین ماراتن هنری با فعالیت 350 هنرمند خوشنویس در اسلامشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، بزرگترین ماراتن هنری هنرمندان در عرصه هنر اصیل ایرانی و اسلامی خوشنویسی از عصر امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

سید جلیل قاسمی رییس انجمن خوشنویسان ایران شعبه اسلامشهر در حاشیه برگزاری آزمون های خوشنویسی در محل دفتر این انجمن در شعبه اسلامشهر در گفتگویی با خبرنگار فارس اظهار کرد: بزرگترین و مهمترین رقابت علمی هنری هنرجویان و هنرمندان خوشنویس از عصر امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسلامشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

قاسمی افزود: در این دوره آزمون های تعیین سطح و مهارت که در طی سه روز برگزار می شود، بیش از 350 هنرجو و هنرمند در 16 دوره آموزشی از سطح مقدماتی خط تحریری تا فوق ممتاز خوشنویسی معلومات و آموخته های خود را در معرض آزمایش و امتحان قرار می دهند.

وی با تاکید بر امنیت برگزاری آزمون های خوشنویسی بیان کرد: با توجه به اینکه انجمن خوشنویسان ایران معتبرترین مرجع برای تعیین سطح علمی هنرمندان عرصه خوشنویسی در کشور به شمار می رود، شرکت هنرجویان و هنرمندان خوشنویس و اخذ مدرک برای طی مراحل بعدی بسیار حائز اهمیت بوده و ارزش و جایگاه علمی ویژه داشته و حتی معادل مدارک معتبر دانشگاهی شناخته می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماراتن بزرگ هنری خوشنویسی در اسلامشهر

آغاز ماراتن بزرگ هنری خوشنویسی در اسلامشهر