مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:102022-01-19ورزشي

سرمربی آذرباتری ارومیه: داور با تیم ما منصف نبود


سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: داور امروز با تیم ما منصفانه برخورد نکرد و موجب ایجاد حواشی در دیدار با لبنیات هراز آمل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ارومیه، رحمان رئوفی روز چهارشنبه پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل لبنیات هزار آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و دیدنی در جریان بود ولی متاسفانه اشتباهات داوری زیاد بود و داور اول عملکرد بسیار ضعیف و پراشتباهی داشت.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست دوم در حالی که 24 بر 21 از حریف جلو بودند با انجام 2 اشتباه فاصله را کم کردند اما در امتیاز 24 داور بازی اشتباه فاحشی انجام داد و توپی که به دست دفاع حریف برخورد کرده و به بیرون رفته بود را به نفع آمل اعلام کرد و بعد از آن نیز بلافاصله کارت قرمز داد و دومین امتیاز را به ناحق از ما گرفت و موجب باخت ناباورانه ما در ست دوم شد.

رئوفی گفت: خوشبختانه این روزها فضای مجازی آنقدر پیشرفت کرده که مطمئن هستم فیلم بازی و اشتباهات داوری این مسابقه به زودی برای همگان معلوم و آشکار شده و حقانیت اعتراض های ما ثابت می شود.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه ادامه داد: امروز داور از لحاظ روانی برای قضاوت این دیدار آماده نبود و انصاف و عدالت داوری برای تیم آذرباتری ارومیه اجرا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی آذرباتری ارومیه: داور با تیم ما منصف نبود

سرمربی آذرباتری ارومیه: داور با تیم ما منصف نبود