مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:102022-01-19اقتصادي

شکل دهی به اقتصاد خلاق از اهداف خانه های خلاق است


نشست تشکیل و شبکه سازی خانه های خلاق و نوآوری با حضور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و رؤسای خانه های خلاق و نوآوری سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در جمع رؤسای 39 خانه خلاق و نوآوری کشور، با بیان این که تلاش می کنیم تا زیست بوم شرکت های خلاق و نوآور توسعه یابد افزود: خانه های خلاق و نوآوری، بستری برای توسعه شرکت های خلاق هستند که با هدف ایجاد اشتغال، خلق ارزش افزوده، توسعه بازار و رونق اقتصاد خلاق در کشور حمایت از این خانه ها را دنبال می کنیم.

کرمی، با بیان این که خانه های خلاق و نوآوری در کنار کارخانه های نوآوری تولیدکننده شرکت های خلاق و نوآور هستند، ادامه داد: شرکت های خلاق، در قالب شرکت های دانش بنیان نوع 3 حمایت می شوند؛ شرکت هایی که در خانه های خلاق و نوآوری پرورش یافته اند، نخست در قالب شرکت های خلاق، سپس در مسیر دانش بنیان نوع 3، قرار می گیرند؛ در مراحل بعدی پیشرفتشان به سوی شرکت های دانش بنیان نوع دو و نوع یک شدن، پیش خواهند رفت.

خانه های خلاق و نوآوری در استان ها و شهر های بزرگ تا پایان سالرییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، با اشاره به 70 خانه خلاق و نوآوری در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل دهی به اقتصاد خلاق از اهداف خانه های خلاق است

شکل دهی به اقتصاد خلاق از اهداف خانه های خلاق است