مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:002022-01-19پزشكي

جملات انگیزشی چه اثری بر انسان دارند؟/ 62 جمله امیددهنده و انگیزه دهنده


جملات انگیزشی کوتاه چه تاثیری در ارتقای سلامت روان ما دارند؟ آیا این جملات انگیزشی می توانند مسیر زندگی ما را عوض کنند؟ تلاش برای برگرداندن امید به زندگی یکی از مهم ترین گام ها برای آن است که بتوانید از شکست های خود عبور کنید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

بسیاری از مربیان زندگی و روانشناسان با استفاده از همین جملات امید بخش مسیر زندگی خیلی از افراد را تغییر داده و به آن ها برای رسیدن به زندگی رویایی شان کمک کرده اند.

شاید شما هم در زندگی تان افراد موفق و یا شادی را دیده اید که برای خود یک شعار امید بخش دارند.

شما هم می توانید از این جملات برای از بین بردن ناامیدی ها استفاده کرده و حتی شاید روزی جملات انگیزشی شما مورد استفاده دیگران نیز قرار بگیرد.

جملات امید بخش و انگیزشی چگونه در زندگی ما اثر می گذارند؟ روان شناسان درمان شناختی رفتاری، معتقدند که افکار انسان تعیین کننده احساسات و رفتارهای او در برابر تمامی رویدادها و موقعیت های زندگی است.

به این ترتیب زمانی که برداشت شما از رویدادهای اطرافتان تغییر می کند احساسات متفاوتی را تجربه می کنید و نحوه عکس العمل شما نیز در برابر آن رویداد تغییر می کند.

به همین خاطر زمانی که در موقعیت های سخت قرار می گیرید اگر بتوانید برداشت خود را از دنیا مورد بازنگری قرار دهید در حقیقت دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جملات انگیزشی چه اثری بر انسان دارند؟/ 62 جمله امیددهنده و انگیزه دهنده

جملات انگیزشی چه اثری بر انسان دارند؟/ 62 جمله امیددهنده و انگیزه دهنده