مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:402022-01-19فرهنگي

نمایشگاه نقاشی «پرواز رویاها» افتتاح شد


آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی کودکان ایرانی عضو مراکز کانون با عنوان «پرواز رویاها» در آستانه برگزاری المپیک زمستانی 2022 چین در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد.

- آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی کودکان ایرانی عضو مراکز کانون با عنوان پرواز رویاها در آستانه برگزاری المپیک زمستانی 2022 چین در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تحکیم روابط، ارتقاء دوستی و همدلی بین مردم ایران ـ چین و هم چنین آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان ایرانی با بازی های المپیک و پارا المپیک زمستانی 2022 پکن از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه، 60 اثر نقاشی با موضوع ورزش، المپیک و بازی های زمستانی مربوط به گروه سنی 5 تا 17 سال که از آرشیو واحد هنری مدیریت آفرینش های ادبی و هنری انتخاب شده، با همکاری و هماهنگی های صورت گرفته از سوی بخش بین الملل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون به نمایش درمی آید.

بر اساس این گزارش، در آیین گشایش نمایشگاه که از سوی کانون پرورش فکری جمهوری اسلامی ایران، سفارت جمهوری خلق چین در تهران و انجمن دوستی ایران برپا شده است، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته المپیک، مدیرعامل کانون، رییس انجمن دوستی ایران و چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی «پرواز رویاها» افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی «پرواز رویاها» افتتاح شد