مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:252022-01-19حوادث

بارگیری و ارسال فوری 20 هزار پتوی امدادی به استان های کرمان و هرمزگان


شرکت نساجی هلال ایران 20 هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به سیل زدگان استان های هرمزگان و کرمان در اختیار سازمان امداد و نجات قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمدرضا امیریان افزود: از مجموع 20 هزار پتوی امدادی ارسالی امروز، 10هزار تخته به استان هرمزگان و 10 هزار تخته به استان کرمان جهت امدادرسانی به هموطنان سیل زده ارسال شد.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران گفت: طی دو هفته اخیر که هموطنان درگیر سیل شده اند تعداد 60 هزار تخته پتوی امدادی و 4000 تخته چادر امدادی در اختیار سازمان امداد و نجات هلال احمر و جهت کمک به سیل زدگان ارسال شده است.

وی توانمندی و ظرفیت بالای شرکت نساجی هلال ایران در حوزه تولید اقلام امدادی را یکی از سرمایه های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست که در زمان بحران ها، توان تولید و ارسال سریع اقلام امدادی مانند چادر و پتو به هموطنان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت صنایع نساجی هلال ایران،، شرکت صنایع نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید اقلام امدادی فعالیت می کند و نقش مهمی در تامین اقلام در حوادث و بحران ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگیری و ارسال فوری 20 هزار پتوی امدادی به استان های کرمان و هرمزگان

بارگیری و ارسال فوری 20 هزار پتوی امدادی به استان های کرمان و هرمزگان