مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:002022-01-19اقتصادي

بازار خرده فروشی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان احداث می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان از مبادله 123 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه مرزی کوهک طی 9 ماه امسال خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، داود شهرکی ظهر امروز در بازدید از بازارچه مرزی کوهک سراوان و بازارچه خرده فروشی که قرار است در این منطقه راه اندازی شود، بیان کرد: بر اساس تصمیم ها و سیاست های کشور در سه حوزه قرار است در بخش تجارت کار کنیم.

وی ادامه داد: بخش تجارت کلان که از مسیرهای پایانه انجام می شود، تجارت میانی بین خرده فروشی ها که در بازارچه ها شکل خواهد گرفت و بازار خرده فروشی هم با نیت معیشت مرزنشینان با توافقی که با پاکستان صورت گرفته، قرار است در سه محل کوهک، پیشین و جالق احداث شود.

 این مقام مسئول اضافه کرد: اقدام های لازم را از سمت کشور خودمان شروع کردیم، امیدوارم بتوانیم روند را همزمان پیش ببریم و از آن سو پاکستان بتواند تاسیسات لازم را ایجاد کند تا ظرف ماه های آینده بازار خرده فروشی که مرزنشینان بتوانند فارغ از تشریفات اداری پیچیده کار تجارت خرد را انجام دهند و معیشتشان را تامین کنند، در این بازارها شکل بگیرد.

وی افزود: تحقق این مهم سبب می شود که بتوانیم رونق مرزنشینی را برای مردم مرزنشین در کنار تجارت کلان و تجارت ناشی از پیله وری و کوله بری که در این مرزها فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خرده فروشی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان احداث می شود

بازار خرده فروشی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان احداث می شود