مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:002022-01-19سياسي

ملاقات مردمی معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس محاکم تهران برگزار شد


در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه، معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس کل محاکم تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.

- در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه، معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس کل محاکم تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه، معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس کل محاکم تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی با مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.

در این بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با 21 نفر از مراجعان به مرکز ارتباطات مردمی دیدار و در جریان درخواست های مراجعه کنندگان قرار گرفت.

تقاضای انتقالی به استان های دیگر، صدور دستورات مقتضی برای جذب، پیگیری پرونده جذب شدگان آزمون قضاوت و رسیدگی به امور کارکنان از جمله درخواست های مراجعه کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس محاکم تهران برگزار شد

ملاقات مردمی معاون منابع انسانی قوه قضاییه و رییس محاکم تهران برگزار شد