مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:302022-01-19سياسي

ضرورت توجه به ساده زیستی و جهادی بودن در انتصابات


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون با تأکید بر ضرورت توجه به ساده زیستی و جهادی بودن در انتصابات، گفت: باید از فرصت کوتاه مسئولیت برای خدمت استفاده شود.

- ، سید محمدرضا حسینی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، بیان کرد: وقتی اعتقاد داشته باشیم در نظام اسلامی کار می کنیم و خدمت در آن عبادت است فرقی نمی کند کجا باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه استاندار فعلی گیلان با عملکرد این سازمان آشنایی دارد، افزود: همه مسئولان باید با هم افزایی کاری کنند درد و رنج مردم کاهش یابد.

وی مسئولیت در حکومت اسلامی را امانت الهی دانست و بیان کرد: گیلان 8 هزار شهید دارد یعنی برای این پست های مدیریتی خون های زیادی داده شده و فرزندان زیادی یتیم شدند و بسیاری نیز خارج از مرزها برای استقرار ارزش ها در نظام اسلامی جهاد کردند.

حسینی با اشاره به اینکه از جمله آرمان های اساسی انقلاب عدالت است، تصریح کرد: هر کسی بنگرد تا در مسئولیت خود چقدر برای تحقق عدالت تلاش کرده و با تبعیض ها و فسادها مقابله می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مبارزه با فساد و تلاش برای ایجاد عدالت فاصله ما با شهدا را کاهش می دهد، ادامه داد: هر شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ساده زیستی و جهادی بودن در انتصابات

ضرورت توجه به ساده زیستی و جهادی بودن در انتصابات