مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:152022-01-19سياسي

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز غزه


دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همزمان با روز 29 دی ماه روز غزه در بیانیه ای بر حق مشروع جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی برای تداوم نبرد همه جانبه و در تمامی سطوح تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر تاکید کرد.

- دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همزمان با روز 29 دی ماه روز غزه در بیانیه ای بر حق مشروع جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی برای تداوم نبرد همه جانبه و در تمامی سطوح تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی همزمان با روز 29 دی ماه روز غزه، نماد مقاومت ضمن گرامیداشت این روز مهم و تاریخی که تجلی غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و تحقق وعده الهی بود بر حق مشروع جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی برای تداوم نبرد همه جانبه و در تمامی سطوح تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر تاکید می نماید.

در هفتم دی ماه 1387 هجری شمسی، رژیم صهیونیستی در حمله ای وحشیانه و غیر انسانی، نوار غزه را هدف حملات جنگنده های خود قرار داد که این حمله 22 روز به طول انجامید و در نتیجه آن بسیاری از منازل مسکونی، بیمارستان ها، مدارس، مساجد و درمانگاه ها و زیرساخت ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز غزه

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز غزه