مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:502022-01-19اقتصادي

ظرفیت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی بیشتر معرفی شود


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر مطالعه ظرفیت های سرمایه گذاری با استفاده از توان علمی مراکز مطالعاتی اضافه کرد: برای جذب سرمایه گذار در استان نیازمند استفاده از تجربیات ملی و استانهای موفق در این زمینه هستیم و باید در این راستا مطالعه دقیق علمی انجام شود.

- محمدصادق معتمدیان امروز 29 دیماه در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی، با اشاره به پیش بینی رشد اقتصادی 8 درصد برای کشور و 7.

3 درصدی برای استان در سال آینده، گفت: یکی از مهمترین عوامل رسیدن به این رشد، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

وی با تاکید بر آسیب شناسی بخش سرمایه گذاری در سال های اخیر ادامه داد: بخشی از این آسیب ها به تحریم و نبود امکان تبادل پولی و مالی برمی ‎گردد و البته مشکلات دیگری نیز وجود دارد که باید بر روی آنها تمرکز داشته باشیم.

معتمدیان گفت: طولانی بودن فرایندها، استعلام ها و روند تامین به موقع منابع مالی، از جمله مهمترین این مشکلات است که باید در جلسات کارشناسی احصاء و راهکارهای رفع این موانع بررسی شود.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی از ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف، افزود: البته درخصوص اطلاع رسانی درباره ظرفیت سرمایه پذیری در آذربایجان غربی نیز مشکلاتی وجود دارد و مرکز خدمات سرمایه گذاری و پنجره واحد، نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی بیشتر معرفی شود

ظرفیت های سرمایه گذاری آذربایجان غربی بیشتر معرفی شود