مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:452022-01-19حوادث

ایجاد 45 شرکت سازنده درهای ضدحریق در کشور


رییس بخش مهندسی آتش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سانحه پلاسکو را نقطه عطفی برای توسعه فناوری های مرتبط با حفاظت در برابر آتش سوزی در کشور دانست و افزود: - در حال حاضر 45 شرکت تولیدکننده درهای ضد حریق در کشور ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سعید بختیاری در وبینار بازخوانی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ، از آتش سوزی ساختمان پلاسکو به عنوان سانحه تلخ یاد کرد که طی آن 16 آتش نشان جان خود را از دست دادند، افزود: من سال ها است که در زمینه محافظت در برابر آتش تحقیق می کنم و معتقد هستم که بخش کمی از مسوولان اعتقادی به محافظت در برابر آتش سوزی دارند؛ چرا که وقتی زلزله ای حادث می شود، توجه ها به آن جلب می شود، ولی در رخدادهای آتش سوزی، کمتر به آن توجه می شود در حالی که هر روز شاهد یک رخداد آتش سوزی هستیم.

بختیاری، دلیل بی توجهی به آتش سوزی را انعکاس کم این سانحه دانست و اظهار کرد: ساختمان پلاسکو با 42 متر ارتفاع و بالغ بر 580 واحد تجاری بوده است که اغلب این واحدها به صنف پوشاک، انبارداری و یک شعبه بانک اختصاص داده شده بود و آتش سوزی از یکی از واحدهای این ساختمان آغاز شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که بیشتر واحدهای این ساختمان پوشاک بوده است تا روز آخر آواربرداری گدازه های این آتش سوزی وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 45 شرکت سازنده درهای ضدحریق در کشور

ایجاد 45 شرکت سازنده درهای ضدحریق در کشور