مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:452022-01-19سياسي

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب معارفه شد


آیین معارفه عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل جلسات این مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، جلسه معارفه عباس تقدسی نژاد به عنوان سرپرست این نمایشگاه، با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این معاونت و نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد .

در ابتدای این جلسه، جلال بهرامی معاون خدمات شهری ضمن اشاره به سوابق و توانایی های جناب آقای تقدسی نژاد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب یک ظرفیت بسیار خوب نه تنها برای شهر تهران، بلکه برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور است و بسیار امیدواریم که با هوای تازه ای که در این مجموعه شروع به وزیدن کرده است، شاهد اتفاقات امید بخش باشیم.

وی افزود: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته در سطح کلان شهرداری و تصمیم جناب آقای دکتر زاکانی نمایشگاه شهرآفتاب به زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه شد که این معاونت با تمامی توان و امکانات خود به منظور بهره برداری بهینه از این مجموعه اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بخش خصوصی پیشرو اقتصاد کشور است، بیان کرد: باید به گونه ای در شهرآفتاب اقدام شود که در ظرف مدت کوتاهی به درآمدزایی مطلوب برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب معارفه شد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب معارفه شد