مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:202022-01-19اقتصادي

جنجال واردات گوشی های بالای 600 دلار


رد و بدل شدن خبر مربوط به ممنوعیت واردات گوشی های بالای 600 دلار بار دیگر حواشی ممنوعیت ورود گوشی های لوکس را مطرح کرده است، اگرچه این انواع گوشی از نظر تامین نیاز بازار سهم قابل توجهی ندارند ولی ارزبری آنها هم کم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (سه شنبه) مقدسی- رییس کل گمرک ایران- و عسگری - سرپرست معاون فنی گمرک- در جمع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی حاضر شدند، از این جلسه خبری به نقل از رییس کل گمرک ایران منتشر شد مبنی بر اینکه در سال آینده واردات گوشی های بالای 600 دلار ممنوع خواهد بود.

انتشار و چرخش این خبر آن هم زمانی که هنوز در بودجه سال آینده چنین مصوبه ای وجود نداشته، در حالی می توانست بازار موبایل را تحت تاثیر قرار دهد که چند ساعت بعد گمرک ایران این خبر را تکذیب کرد.

گمرک: ما نگفتیم واردات گوشی 600 دلار به بالا ممنوع می شود در همین رابطه گفت وگویی که ایسنا با رییس کل گمرک و معاون فنی وی انجام داد تا مبنای چنین اظهار نظری مشخص شود، با این توضیح همراه شد که آنها در جلسه اتاق بازرگانی در رابطه با وضعیت درآمدی دولت صحبت می کرده اند و طی آن به این که در سال آینده نحوه درآمد دولت از محل واردات گوشی و یا خودرو چگونه است، اشاره کرده و گفته اند که واردات خودرو و موبایل های با ارزش بیش از 600 دلار به سیاست های تجاری و بازرگانی دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال واردات گوشی های بالای 600 دلار

جنجال واردات گوشی های بالای 600 دلار