مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:502022-01-19سياسي

مشکل عدم راه اندازی گذرگاه مرزی بین خراسان شمالی و ترکمنستان از ایران نیست


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: مشکل عدم راه اندازی یک گذرگاه مرزی بین خراسان شمالی و ترکمنستان از ایران نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: مشکل عدم راه اندازی یک گذرگاه مرزی بین خراسان شمالی و ترکمنستان از ایران نیست.

سید محمد پاکمهر در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت که 29 دی در استانداری برگزار شد، با اشاره به بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک بین خراسان شمالی و کشور ترکمنستان اظهارکرد: نبود یک گذرگاه مرزی در این منطقه یک نقص است اما این مشکل مربوط به کشور ایران نیست و به کشور مقابل بازمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید از بخش خصوصی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت شود، بیان کرد: نباید بخش خصوصی را به عنوان رقیب بخش دولتی دانست.

پاکمهر خاطرنشان کرد: هنوز تعدادی از افراد در بدنه دولت، بخش خصوصی را رقیب خود را می دانند، برای همین است که در واگذاری بخش ها به خوبی عمل نکرده ایم و ایجاد بخش های خصولتی نتیجه همین امر است.

وی افزود: پتانسیل حوزه سرمایه گذاری در خراسان شمالی بسیار زیاد است و می توان در قسمت های مختلف همچون کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری های خوبی را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عدم راه اندازی گذرگاه مرزی بین خراسان شمالی و ترکمنستان از ایران نیست

مشکل عدم راه اندازی گذرگاه مرزی بین خراسان شمالی و ترکمنستان از ایران نیست