مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:252022-01-19اقتصادي

وجود 28 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی و عدم توانایی صاحبان آن برای راه اندازی


معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی از وجود 28 واحد تولیدی راکد در این استان خبر داد و گفت: صاحبان این واحدهای تولیدی در راه اندازی آن ها ناتوان هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی از وجود 28 واحد تولیدی راکد در این استان خبر داد و گفت: صاحبان این واحدهای تولیدی در راه اندازی آن ها ناتوان هستند.

محمود قنبری در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت که در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: البته به غیر از این 28 واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار نگرفته اند، هشت واحد تولیدی دیگر در تملک بانک ها قرار دارند.

به گفته وی از هشت واحد تولیدی مذکور پنج واحد تولیدی در تملک بانک صنعت و معدن و سه بانک نیز در تملک بانک ملی قرار گرفته اند.

قنبری به عدم اختصاص تسهیلات از سوی بانک های خصوصی به تولیدکنندگان نیز اشاره کرد و افزود: بانک های دولتی نیز که تسهیلات ارائه می دهند از آنجاییکه میزان مصارف آن ها از منابعشان بیشتر است مورد جریمه قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه به علت مذکور بانک های استان تا 34 درصد نیز جریمه می شوند، ادامه داد: بارها با بانک مرکزی مکاتبه شده اما تاکنون به جایی نرسیده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این استان وجود دارد عدم وجود اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 28 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی و عدم توانایی صاحبان آن برای راه اندازی

وجود 28 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی و عدم توانایی صاحبان آن برای راه اندازی