مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:252022-01-19اجتماعي

رفع مشکلات مدیریت پسماند در گناوه با جدیت دنبال شود


مسئله پسماند با سلامت همه مردم مرتبط است و باید رفع مشکلات جمع آوری و دفن آن از مبدا تا مقصد از طرف تمامی دستگاه های مسئول با جدیت پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از زیست محیط در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: مسئله پسماند با سلامت همه مردم مرتبط است و باید رفع مشکلات جمع آوری و دفن آن از مبدا تا مقصد از طرف تمامی ارگان ها و دستگاه های مسئول با جدیت پیگیری شود.

فرماندار گناوه افزود: آموزش های همگانی تفکیک از مبدا، اصلاحات سایت و محل دفن پسماند، تعیین پیمانکار و برخورد با متخلفان در دستور کار تمامی ارگان های متولی قرار گیرد.

وی گفت: مسئله پسماند در روستاهای شهرستان نیز همانند شهر پیگیری شود و انتظار می رود همه ادارات و دستگاه ها اجرایی در این ارتباط به نحو مؤثری برای اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد خود اقدام کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت پسماند شهرستان و ضرورت بهینه سازی وضعیت موجود ارائه کرد و افزود: لزوم انجام تفکیک از مبدا، پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر، استقرار نگهبانی و نصب تابلوهای شناسایی محل دفن، برق رسانی و تفکیک مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مدیریت پسماند در گناوه با جدیت دنبال شود

رفع مشکلات مدیریت پسماند در گناوه با جدیت دنبال شود