مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19سياسي

لزوم تعامل قوی بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری


مهمترین اولویت در معاونت فناوری وزارت علوم، ارتباط و تعامل قوی بین دانشگاه ها و پارکهای علم و فناوری است و همه تلاش ما در همین راستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خیرالدین بعد از ظهر چهارشنبه در ادامه سفر خود به شیراز از مراکز نوآوری دانشگاه شیراز، فارس استانی کاملاً فناورانه و پیشرو دانست و گفت: من شخصاً بازدیدهای زیادی از مراکز مشابه داشتم دره فناوری که کنار دانشگاه شیراز به وجود آمده کار با ارزشی است وهمه باید کمک کنند این کار کامل تر شود.

وی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز را یک مرکز جدید و مؤثر خواند و تاکید کرد: مهمترین اولویت در معاونت فناوری وزارت علوم ارتباط و تعامل قوی بین دانشگاه ها و پارکهای علم و فناوری است و همه تلاش ما در همین راستاست.

معاون وزیر علوم افزود: این حرکتی که دانشگاه شیراز تحت عنوان مرکز نوآوری و کارآفرینی در دل دانشگاه شروع کرده در راستای تحقق این مهم بسیار مؤثر است به این ترتیب اعضای هیأت علمی دانشگاه در مجموعه خود وارد حوزه فناوری می شوند و دانشجویان می توانند به آنها متصل شوند و وقتی منسجم شدند به صورت شرکت دانش بنیان واردپارک شوند.

وی تصریح کرد: در واقع خروجی ها و فارغ التحصیلان این مرکز ورودی های پارک علم و فناوری استان فارس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل قوی بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری

لزوم تعامل قوی بین دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری