مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:152022-01-19اجتماعي

490 اخطاره محیط زیستی به واحدهای صنعتی آلاینده قم


از ابتدای سال جاری تا آخرین روزهای دی ماه امسال 580 بازدید و پایش محیط زیستی از واحدهای صنعتی استان انجام شده که 490 مورد آنها منجر به صدور اخطاریه شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: از ابتدای سال جاری تا آخرین روزهای دی ماه امسال 580 بازدید و پایش محیط زیستی از واحدهای صنعتی استان انجام شده که 490 مورد آنها منجر به صدور اخطاریه شده است.

سید رضا موسوی مشکینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد محیط زیست استان از ابتدای امسال تاکنون پیگیری وضعیت آلودگی هوا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مقوله آلودگی هوا در 6 ماهه اول با 6 ماهه دوم مقداری متفاوت است، از این رو در نیمه نخست بیشتر با پدیده گرد و غبار مواجه هستیم، چرا که جهت باد به سمت شرق استان است.

وی اضافه کرد: خشکسالی سال زراعی امسال که تقریبا در 50 سال اخیر بی سابقه بوده بر روی محیط زیست تاثیر گذاشت، وضعیت ریزگردها نیز در مقایسه با پارسال بدتر بود.

وی ادامه داد: طی این مدت 32 روز با پدیده گرد و غبار مواجه بودیم در حالی که سال قبل حدود 16 روز بود، به همین علت سعی کردیم کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار را در استان فعال کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قم اضافه کرد: کانون های گرد و غبار به ویژه در قسمت شرقی قم خیلی زیاد فعال شده و یک وزش باد 20 متر در ثانیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

490 اخطاره محیط زیستی به واحدهای صنعتی آلاینده قم

490 اخطاره محیط زیستی به واحدهای صنعتی آلاینده قم