مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:102022-01-19اجتماعي

خیابان 17 شهریور هم بلوار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه مشخص ترین جنبه زیبایی شناسی شهر، - پس از تجربه موفق خیابان مجاهدین اسلام، شهردار منطقه 12 از بهسازی و بازپیرایی خیابان 17 شهریور، نظیر همان خیابان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه مشخص ترین جنبه زیبایی شناسی شهر، منظر و سیمای بصری آن است، گفت: از مهم ترین عوامل بهبود سیمای شهری، افزایش فضای سبز متناسب با اقلیم منطقه ای است که هم سبب افزایش زیبایی و هم بهبود کیفیت هوا می شود و به همین منظور بهسازی و بازپیرایی خیابان 17 شهریور در دستور کار قرار گرفت.

یزدی، کوچه ها و خیابان های منطقه 12 را به عنوان منطقه تاریخی قلب طهران، سمبلی از هویت بصری شهر تهران خواند و افزود: ازآنجاکه در این منطقه به دلیل تراکم کالبد شهری، ایجاد فضای سبز، کار دشواری است، مدیریت شهری در این منطقه از هر فرصت و فضایی برای بالابردن سرانه فضای استفاده خواهد کرد که اقداماتی نظیر بازپیرایی خیابان 17 شهریور از این دست است.

وی با یادآوری بهسازی خیابان مجاهدین اسلام طی ماه های آغازین سال بیان کرد: تجربه بلوارشدن آن خیابان و رضایت شهروندان از این اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان 17 شهریور هم بلوار می شود

خیابان 17 شهریور هم بلوار می شود