مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:552022-01-19سياسي

افزایش نگران کننده تلفات جاده ای در سمنان، شاهرود و دامغان


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روند صعودی تلفات جاده ای در جاده ای این استان و خصوصا در دو شهرستان شاهرود و دامغان را نگران کننده توصیف کرد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روند صعودی تلفات جاده ای در جاده ای این استان و خصوصا در دو شهرستان شاهرود و دامغان را نگران کننده توصیف کرد.

مهدی حمیدی در شورای ترافیک این استان ضمن انتقاد از عدم کارایی برخی اقدامات برای کاهش تلفات جاده ای اظهار کرد: افزایش تصادف در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه در مرکز استان و شهرستان های شاهرود و دامغان نگران کننده است، لذا باید فرمانداران و شهرداران به این مقوله توجه جدی نموده و دغدغه مندتر از گذشته، این مهم را پیگیری کنند .

وی با اشاره به عوامل چندگانه موثر در وقوع تصادفات تصریح کرد: وضعیت خودروها، جاده و محورهای مواصلاتی، کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در سطح محورهای مواصلاتی و همچنین شرایط جسمی و ذهنی رانندگان از مهمترین عوامل ایجاد تصادف در استان سمنان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به هزینه های انجام شده برای کاهش تصادفات افزود: در شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان توسط شهرداری ها با صرف هزینه های زیاد، دوربین های متعددی نصب گردیده است؛ فلذا اگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده تلفات جاده ای در سمنان، شاهرود و دامغان

افزایش نگران کننده تلفات جاده ای در سمنان، شاهرود و دامغان