مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:502022-01-19سياسي

شهرهای میناب و رودان نیاز به زیر ساختهای شهری مستحکم دارند


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : دو شهر میناب و رودان برای استحکام زیرساختهای شهری نیاز به کمک دارند.

- در مورد بارندگی های دو هفته اخیر و وقوع سیل در رودان و میناب اظهار کرد: مردم شهرستان های شرق هرمزگان بابت نزول باران های چند روزه در منطقه خوشحال هستند، و از طرفی مردم و مسئولین بابت نعمت الهی از خدای خود شاکر هستند.

رییس با بیان اینکه، بحث خشکسالی های چند ساله هرمزگان یکی از دغدغه های مسئولان و مردم این منطقه بود، افزود: از آنجایکه خشکسالی منطقه شرق هرمزگان یکی از دغدغه های مسئولان و مردم و عبور از بحث خشکسالی چندین ساله این منطقه بود، الحمدالله به لطف خداوند متعال ظرف این دو هفته با بارش باران تمام دغدغه های مسئولان و مردم این منطقه رفع شد.

وی با تقدیر و تشکر و قدردانی از مسئولان و مردم، خاطرنشان کرد: الحمدلله در این چند روز همه مسئولان و مردم منطقه پای کار بودند، و حتی هفته گذشته مسئولان کشوری و رییس جمهور محترم با وزرایش از مناطق سیل زده بازدید کردند.

که در راستای رفع کمبودها و جبران خسارت ها دستوراتی نیز دادند.

وی اضافه کرد و افزود: استاندار هرمزگان با حضور مقرر خود در مناطق سیل زده، توانستند که جریان روان آبها به سد استقلال میناب و همچنین رودخانه میناب نیز مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای میناب و رودان نیاز به زیر ساختهای شهری مستحکم دارند

شهرهای میناب و رودان نیاز به زیر ساختهای شهری مستحکم دارند