مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:252022-01-19سياسي

سهم مدیریتی بانوان در مازندران رشد یافته است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از مدیریت در استان نسبت به سال 94 رشد چشمگیری یافته است.

- ، سمیه قاسمی طوسی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت زن با اشاره به تهیه سند وضعیت اشتغال زنان در استان اظهار داشت: این سند راهبردی برای مطالبه گری از دستگاه ها در حوزه زنان، خانواده وو کودک تهیه شده است.

وی از اجرای برنامه لشکر فرشتگان تاریخ ساز و یادواره شهدای دانش آموز برای اولین بار در حوزه زنان ایثارگر در استان خبر داد و گفت: 21 بانوی شهیده و43 بانوی جانباز در استان شناسایی شده است.

وی اشتغال و کارآفرینی در حوزه بانوان را مسئله مهم دانست و گفت: برای بانوانی که در حوزه های مختلف دارای محصولاتی بودند، تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

قاسمی طوسی به تفاهمنامه های مختلف با دستگاه های مختلف در زمینه های مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: تاب آوری و شناسایی مناطق آسیب دیده از اهداف این تفاهمنامه ها به شمار می رود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اجتماع کوثر هدایت را از جمله برنامه هایی بود که تاکنون اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مدیریتی بانوان در مازندران رشد یافته است

سهم مدیریتی بانوان در مازندران رشد یافته است