مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:102022-01-19ورزشي

چرا کار زنوزی با تراکتور به اینجا کشید؟


طبق زمان بندی محمدرضا زنوزی، تراکتور این روزها باید برای قهرمانی در آسیا می جنگید اما کار این تیم به جایی کشیده که اگر کمی شل بگیرد، خطر سقوط به دسته پایین تر تهدیدش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: امروز مالک شکست خورده تراکتور در چنین شرایطی تصمیم به واگذاری باشگاه گرفته که خود این مسئله هم با توجه به بدهی انبوه و چند میلیون یورویی باشگاه به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

همین حالا که بحث واگذاری تراکتور به کارخانجات مس وجود دارد، خیلی ها در مجموعه مقصد موضع منفی گرفته اند.

حتی نمایندگان کرمان در مجلس نطق کرده اند که چرا بدهی این باشگاه باید از جیب مردم منطقه ما پرداخت شود؟ صدالبته تراکتور آن قدر بزرگ و محبوب هست که بارش روی زمین نماند اما در مجال فعلی یک سؤال جدی تر جلب توجه می کند؛ این که چطور کار زنوزی با باشگاه تبریزی به اینجا کشید؟ چرا پروژه ای که قرار بود با او به اوج موفقیت برسد، این طور زمین خورد و وجهه خود آقای مالک را هم مخدوش کرد؟ به نظر می رسد زنوزی در تراکتور دست کم مرتکب سه اشتباه اساسی شد.

فقط پول کافی نیست مرور رفتار و گفتار محمدرضا زنوزی در روزهای آغازین مالکیتش بر تراکتور نشان می دهد او فرض می کرده خرج کردن پول فراوان برای کسب موفقیت کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کار زنوزی با تراکتور به اینجا کشید؟

چرا کار زنوزی با تراکتور به اینجا کشید؟