مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:002022-01-19فرهنگي

ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی از 30 دی آغاز می شود


ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی از روز پنجشنبه 30 دی با اجرای 2 نمایشنامه خوانی آغاز می شود.

- امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره روند برگزاری ششمین دوره نمایشنامه خوانی این مجموعه، به خبرنگار مهر گفت: با بررسی های انجام شده از بین آثار متقاضی حضور در ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی، 8 نمایشنامه که تألیف دانشجویان است برای حضور در این دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به آغاز ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی از روز پنجشنبه 30 دی، توضیح داد: در این روز 2 نمایشنامه دخیل بر پنجره نگشوده فولاد نوشته لیدا شیرمرد و کارگردانی علی حیدری و گوریل نوشته و کارگردانی نیما آقاخانی به ترتیب در ساعت 15 و 16 خوانش شوند.

حریری ادامه داد: تا اسفند سال جاری و هر پنجشنبه 2 اثر در قالب ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی خوانش می شوند.

وی یادآور شد: به دلیل میزبانی مرکز تئاتر مولوی از چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، وقفه ای در برگزاری این رویداد نمایشنامه خوانی ایجاد می شود و بعد از پایان جشنواره باقی نمایشنامه ها خوانش می شوند.

مدیر مرکز تئاتر مولوی با اشاره به اینکه حضور در جلسات نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی برای عموم آزاد است، تأکید کرد: کار برگزیده ششمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی از 30 دی آغاز می شود

ششمین دوره نمایشنامه خوانی مولوی از 30 دی آغاز می شود