مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19سياسي

هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم / پژوهش باید مبنای تصمیم گیری باشد


بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم و پژوهش ها باید مبنای تصمیم گیری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور با پژوهشگران حوزه رفاه و تأمین اجتماعی  دیدار و گفت وگو کردند.

در جلسه گفت وشنود 6 ساعته، یوسف نژاد بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ رشیدی معاون بازرسی امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ملکی سربازرس گروه بازرسی تامین اجتماعی با مدیران و پژوهشگران موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی به گفت وگو نشستند.

در این جلسه، نتایج برخی از پژوهش ها از سوی پژوهشگران حوزه رفاه و تامین اجتماعی باحضور بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارائه و پیرامون آنها گفت وگو انجام گرفت.

علی یوسف نژاد بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این جلسه تأکید کرد: هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم و پژوهش ها باید مبنای تصمیم گیری باشند.

وی ادامه داد: پژوهش می تواند و باید مبنای تصمیم گیری و سیاست گذاری باشد.

بازرس کل امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه رویکرد سازمان بازرسی کشور، کلان محور است، گفت: هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم / پژوهش باید مبنای تصمیم گیری باشد

هیچ خط قرمز و محدودیتی برای پیگیری نداریم / پژوهش باید مبنای تصمیم گیری باشد