مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:552022-01-19فرهنگي

نقد کتاب شاعری که به دنیای داستان آمد


سی وسومین نشست «آینه بندان» برای نقدوبررسی مجموعه داستان کوتاه «کوچ اصوات» با حضور منتقدان محمدکاظم مزینانی و محمدرضا شرفی خبوشان و محمدحسن جمشیدی نویسنده و علی الله سلیمی مجری کارشناس در کافه کتاب انتشارات سوره مهر برگزار شد.

- سی وسومین نشست آینه بندان برای نقدوبررسی مجموعه داستان کوتاه کوچ اصوات با حضور منتقدان محمدکاظم مزینانی و محمدرضا شرفی خبوشان و محمدحسن جمشیدی نویسنده و علی الله سلیمی مجری کارشناس در کافه کتاب انتشارات سوره مهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الله سلیمی نویسنده و منتقد داستانی در ابتدای نشست که به همّت دفتر داستانِ مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار شد، با یادآوری این که داستان های این مجموعه در عین مستقل بودن گاهی به هم پیوستگی هایی دارد و شاعر بودنِ نویسنده در نثر و فضای داستانی رد پای خودش را گذاشته، گفت: ما با نویسنده ای مواجه هستیم که پایبندی چندانی به قواعد داستانی ندارد و می خواهد نگاه خودش را داشته باشد.

محمدکاظم مزینانی کوچ اصوات را اثری خاص دانست و تأکید کرد که نباید این داستان ها را تنها از دریچه داستان نویسی بررسی کرد و نوشتن داستان برای کسی که شاعری می داند کار بسیار دشواری ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد کتاب شاعری که به دنیای داستان آمد

نقد کتاب شاعری که به دنیای داستان آمد